вівторок, 8 грудня 2015 р.

ПРОГРАМА МІЙ ШЛЯХ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ на 2015-2020 р.р.

Тернопільський обласний комунальний інститут
післядипломної педагогічної освіти







ПРОГРАМА

МІЙ ШЛЯХ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ


на 2015-2020 р.р.




Слухача групи курсів
підвищення кваліфікації
історії та суспільствознавчих
дисциплін
Ангелюк Н.В.
ЗОШ  І–ІІІст.№2 м. Заліщики
Науковий керівник:
Вітенко Ігор Михайлович
доцент кафедри методики
викладання навчальних дисциплін
і освітнього менеджменту ТОКІППО,
кандидат географічних наук








Тернопіль - 2015


1.     Науково-методична проблема.
Розвиток творчих здібностей дітей за допомогою
            інтерактивних методів навчання
2.     Мета і завдання програми саморозвитку:
підвищення інтересу до вивчення історії та правознавства; розвиток творчих здібностей та самостійності у учнів; активізація пізнавальної діяльності учнів; створення належних умов;
Основні завдання:
§        використовувати різноманітні форми і методи організації навчальної діяльності, орієнтованої на конкретного учня;
§        створювати атмосферу зацікавленості кожного учня в роботі класу;
§        стимулювати учнів до висловлювань, використання різних способів виконання завдань без страху помилитися, одержати неправильну відповідь;
§        підтримувати учня у його бажанні знаходити свій спосіб роботи; аналізувати роботу свою та інших учнів на уроці;
§        створювати педагогічні та навчальні ситуації, що дають кожному учневі на уроці виявляти ініціативу, самостійність у роботі;
§        створювати умови для природного самовираження учня.
3.     Кредо (девіз) педагога.
Життєве кредо:
"Роби добро, - мені казала мати,- і чисту совість не віддай на шмати!" Благословенний мамин заповіт ніхто в мені не зможе поламати" (Д.Павличко)
          Педагогічне кредо: 
"Потрібно бути людиною, незважаючи на всю жорстокість світу.
 І це - можливо"

4.     Програма.

№ з/п
Зміст діяльності
Термін виконання
Відмітка про виконання
Модуль 1 . Загальнометодологічна і теоретична підготовка (осмислення програмних положень у галузі розбудови національної освіти, ознайомлення з інноваціями в освіті)
1.1.
Опрацювати науково-методичні посібники
1.1.1
Васильєва Н.М. Застосування інтерактивних методів навчання на уроках предметів гуманітарного циклу //Управління школою. – 2005. - № 34
ІІ півріччя
2016року

1.1.2
Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Науково-методичний посібник. – К.: Видавництво А.С.К., 2004. – 192 с.

І півріччя
2015 року

1.1.3
Пометун О. Методика навчання історії в школі / О.І. Пометун, Г.О. Фрейман. – К.: Генеза, 2006. – 328 с. 

І півріччя
2017року

1.1.4
Пометун О.І. Енциклопедія інтерактивного навчання / О.І. Пометун. – К., 2007. – 144 с.
Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід: метод. Посіб. Уклад.: О. Пометун, Л. Пироженко. – К.: А.Н.Н., 2002. – 136 с.
ІІ півріччя
2016 року

1.1.5
Сучасний учитель та сучасний урок (методичні рекомендації щодо вивчення історії України  та всесвітньої історії в школі).: укладач Левітас Ф. Л. – 2-е видання, стереотипне. – К.: КМІУВ імені Б. Грінченка, 2002. – 15 с.

ІІ півріччя
2018 року

1.2.
Опрацювати статті у фаховій періодиці
1.2.1
Вольфовська Т. Визначення рівня сформованості інтерактивних умінь особистості на етапах соціалізації //Педагогіка і психологія. - 2003. - № 3-4. - C. 141-148
І півріччя
2015 року

1.2.2
Варзацька Л. Інтерактивні методи навчання: лінгводидактичні засади //Дивослово. - 2005. - № 2. - C. 5-19
І півріччя
2016 року

1.2.3
 Кратасюк Л. Інтерактивні методи навчання: Розвиток комунікативних і мовленнєвих умінь // Дивослово. – 2004. – №10. – С. 2-11; 
І півріччя
2017 року

1.3.
Опрацювати інтернет-ресурси
1.3.1
www.doba.lviv.ua - сайт Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін

Вересень-жовтень
2015 року

1.3.2
www.litopys.kiev.ua - літописи історії України
 Історія в школі http://schoolhistory.at.ua/
Січень-лютий 2016 року

1.3.3
Методпортал http://metodportal.net/ 
Вересень-жовтень
2017 року

1.3.4
Історія України
Січень-лютий 2018 року

1.3.5
Альманах війни - історія, факти
Вересень-жовтень
2018 року

Модуль 2. Фахово-функціональна підготовка.
2.1
Вивчення нормативних документів і нових навчальних програм (інваріантної і варіативної складової)
2.1.1
Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів.
Історія України. Всесвітня історія. Міністерство освіти і науки України. ВТФ «Перун», 2005 р.

І півріччя
2015 року

2.1.2
Опрацювати Указ Президента України від 23.01.2001 р. за № 35/2001

Серпень
2015 року

2.1.3



2.1.4



2.1.5.



2.2.
Ознайомлення з новими навчально-методичними комплексами (підручники, зошити, методичні посібники для вчителя)
2.2.1


2.2.2



Пометун О.І.


2.3.
Опанування методикою використання засобів навчання
2.3.1
Розробити план – конспект уроку  « Національно- визвольна війна»
І півріччя
2016 року

2.3.2
Розробити вікторину «Ми кращі знавці історії ».
ІІ півріччя
2017 року

2.3.3
Розробити дидактичний матеріал для використання на уроках
І півріччя
2018 року

2.4.
Позаурочна діяльність
2.4.1
Підготувати і провести позакласний захід
« Я люблю україну»
І півріччя
2016 року

2.4.2
Підготувати і провести позакласний захід « Козацькими стежками»
І півріччя
2018 року

2.4.3
Підготувати і провести брейн – ринг « Україна серце – Європи»
І півріччя
2019 року

2.5.
Робота з учнями (обдарованими та педагогічно занедбаними)
2.5.1
Розробити завдання для учнів, які беруть участь у загальношкільній олімпіаді з історії.
Щорічно

2.5.2
Розробити виховний захід « Під твій покров прибігаємо..»
Щорічно

Модуль 3. Інноваційні технології в навчально-виховному процесі
3.1.
Ознайомитися з технологіями

 критичного мислення;



 проектною технологією;



 біоадекватною технологією.


3.2.
Апробувати на уроках технології
3.2.1
Провести урок у 8класі  « Козацька держава- Гетьманщина».
ІІ півріччя
2017 року

3.2.2
Апробувати на уроках: методи інтерактивного навчання
Постійно

Модуль 4. Загальнотехнічна (технологічна ) підготовка (використання ІКТ в навчально-виховному процесі)
4.1.
Створення мультимедійних презентацій
4.1.1
Провести у 7 класі урок з історії України на тему: «Наш край у другій половині XIVXV ст.»
ІІ півріччя
2018року

4.1.2
Провести у 6  класі урок з історії на тему : « Стародавня Індія»
І півріччя
2019року

4.1.3



4.2.
Розробка методичних і дидактичних матеріалів за допомогою текстового редактора
4.2.1
Створення дидактичних матеріалів для учнів в середовищі текстового редактора.
Постійно

4.2.2
Створення методичних матеріалів для вчителя за допомогою текстового редактора.
Постійно

4.3.
Зібрати добірку словників (в електронному варіанті),опанувати методику їх використання на уроці
4.3.1
Електронний словник «Історія України»
Постійно

4.3.2
Тематичний електронний словник Всесвітня історія
ІІ півріччя
2017 року

4.3.3



4.4.
Використання Веб-технологій у навчальному процесі. Web-2.0
4.4.1
Ознайомитися із послугами Web-2.0.
ІІ півріччя
2017 року

4.4.2
Створити власний блог.
ІІ півріччя
2015року

4.4.3



4.4.5



4.4.6



Модуль 5. Опанування технологіями педагогічних вимірювань та оцінювання якості освіти
5.1.
Розробка діагностичного інструментарію (анкети, тестові завдання тощо)
5.1.1
Дидактичні посібники на друкованій основі: таблиці, роздатковий матеріал; посібники підручники та ін.
ІІ півріччя
2016 року

5.1.2
Розробити дидактичний матеріал з краєзнавства для 5, 6,7, 8 класів
ІІ півріччя
2017 року

Модуль 6. Участь у методичній роботі.
6.1.
Робота над індивідуальною науково-методичною проблемою
6.1.1
Особливості використання інтерактивних методів на уроках історії .
І півріччя
2017 року

6.1.2
Скласти каталог публікацій з проблеми «Особливості використання інтерактивних методівна уроках історії т».
І півріччя
2019-2020 років

6.2.
Підготовка виступу на методоб’єднанні ( педраді, семінарі)
6.2.1
Виступ на педрад «Технології ітерактивного навчання»
ІІ півріччя
2016 року

6.2.2



6.3.
Участь у конкурсах
6.3.1
Взяти участь у районному семінарі « Практичні заняття, як засіб творчого самовираження особистості учня»
Листопад
2015


6.3.2



6.4.
Проведення майстер-класів, тренінгів тощо
6.4.1
Підготувати  на методоб'єднанні "Удосконалення сучасного уроку шляхом впровадження інтерактивних методів навчання з метою підвищення якості навчально-виховного процесу"

ІІ півріччя
2017 року

6.4.2
Провести засізання круглого столу : «Мультимедійні та інші методи викладання історії та суспіствознавчих дисциплін»
І півріччя
2019-2020 років

Модуль 7. Формування здоров’язбережувальних компетентностей
7.1
Свідоме виконання елементарних правил збереження та зміцнення здоров’я
Постійно

7.2
Дотримання під час проведення уроків безпеки праці та виробничої санітарії
Постійно

7.3
Проведення фізкультхвилинок на уроках історії у 5-6класах.
Постійно

Модуль 8. Формування загальнокультурних особистісних компетентностей
8.1
Відвідати Марійський духовний центр в с. Зарваниця Теребовлянського району.
Протягом літніх канікул
2016 року

8.2
Відвідати Заліщицький краєзнавчий музей
Протягом літніх канікул 2017року

8.3



5.     Прогнозований результат
Для учнів
·        покращення розвитку мислення учнів;
·        підтримка творчо здібних учнів;
·        підвищення якості освіти;
·        підвищення рівня зацікавленості учнів до вивчення історії
Для вчителів:
·        підвищення якості освітніх послуг в умовах особистісно компетентнісної освіти;
·        можливість творчого, педагогічного пошуку;
·        само реалізація особистості;
·        гарантія кінцевого результату;
·        проектування майбутнього навчального процесу
6.     Форма звіту
Створення власного портфоліо, яке містить матеріали до уроків історії, з використання інтерактивних методів навчання
-                  пакет виховних заходів (сценарії, плани, конспекти, презентації);
-                  матеріали доповідей на педраді та методоб’єднанні;
-                  конспекти уроків;
-                  електронні презентації;
-                  дидактичне забезпечення;
-                  фото-, відеоматеріали;

-                  аналітичні матеріали.

Немає коментарів:

Дописати коментар